Школа повинна давати навики грамотногодруку, а це - < сліпий десяти пальцевий метод набору. Крім грамотності він виробляє ще і культуру правильного сидіння за комп’ютером, бо коли відпадає потреба дивитися на клавіатуру відпадає потреба горбитися. Учень, який сидить за комп’ютером і дивиться на клавіатуру сидить за комп’ютером «згорбившись у три погибелі», намагаючись розгледіти на чорній клавіатурі сіро-білі літери. Натомість людина, яка не дивиться на клавіатуру під час роботи за комп’ютером сидить рівно, менше втомлюється і менше навантаження на зір, що теж є дуже важливим для сьогоднішнього учня.
Державна підсумкова атестація (ДПА) є формою контролю освітнього рівня учнів 4-х, 9-х та 11-х класів, а зміст, форма та терміни проведення ДПА щорічно визначаються Міністерством освіти.
Отгадывание кроссвордов на уроках русского языка, на внеклассных занятиях или дома с родителями создает положительный эмоциональный настрой, вызывает у детей познавательную активность, развивает не только интерес к предмету, но и внимание, мышление, память, способствует обогащению словарного запаса и формированию орфографической зоркости
Як символ Дід Мороз з’явився задовго до зримого образу. Більше двох тисяч років тому жителі Півночі в зимові ночі кидали за поріг своїх домівок щось смачне, щоб задобрити Мороза, щоб той не злився, не насилав холод і не заважав полюванню.
То було дуже-дуже давно. Жив в однім краю, служив Господу Богу і людям єпископ Миколай. Усі знали, який він добрий та щедрий. Ще змалечку він ніколи не проходив повз людське горе. Був дуже тихим і незлостивим. Шанував своїх батьків. Молився, щоб у світі було більше справедливості, миру, добра й милосердя.