ОСНОВНІ НАПРЯМКИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ ПРОБЛЕМНОЇ ТЕМИІ ЕТАП Діагностичний (травень - серпень 2010р.)
Аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення проблем науково-методичної роботи. Дослідження потреб та інтересів педагогічних працівників (анкетування, діагностування, аналіз роботи школи, вивчення рівня навчальних досягнень школярів). Виявлення проблеми школи, обґрунтування її актуальності. Складання плану роботи над проблемою, розподіл обов'язків між членами педагогічного колективу.
II ЕТАП Теоретичне обґрунтування, підготовка до впровадження проблеми (вересень 2010 р. - липень 2011 р.) Здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методологій навчання, вивчення нормативних документів. Вивчення теорії, практики та методики виховання, психології, етики, формування в молодих вчителів посадових умінь і навичок. Складання переліку рекомендованої літератури з проблеми. Поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів. Науково-методична робота з вивчення ППД, визначення шляхів створення власних творчих розробок. Здійснення заходів щодо підвищення освітнього науково-методичного рівня молодого вчителя. Організація круглих столів, семінарів, оглядів, тренінгів, презентацій, диспутів.
III ЕТАП Практичне дослідження проблеми, творчий етап (серпень 2011 р. - травень 2014 р.)
Взаємовідвідування уроків і позакласних заходів, їх подальше ретельне обговорення. Відвідування уроків досвідченіших колег з подальшим детальним аналізом. Надання молодому вчителю рекомендацій щодо самоосвіти. Спільне моделювання системи уроків з теми або окремого уроку. Спільна підготовка з питань добору дидактичного матеріалу. Проведення відкритих уроків, предметних тижнів, аукціонів педагогічних ідей, творчих звітів, педагогічних виставок. Проведення анкетування вчителів. Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів, виявлення рівня їх вихованості, розвитку. Створення банку інформації щодо впровадження проблемної теми у навчально-виховний процес. Досягнення оптимальної реалізації впливу самоосвіти на результат діяльності педагога. Пропагандистсько-просвітницька діяльність з досвіду роботи над проблемою. IV ЕТАП. Підбиття підсумків роботи над проблемною темою (червень 2014 р. - травень 2015 р.) Узагальнення, аналіз отриманих даних, вироблення практичних рекомендацій. Проведення творчих звітів шкільних методичних об'єднань, творчих груп про результати опрацювання проблеми. Оформлення результатів дослідження у вигляді методичних порад, випуск інформаційного збірника. Проведення підсумкової методичної конференції. Підбиття підсумків роботи.
В процесі роботи над проблемною темою всі матеріали систематизуються і формуються в тематичні папки та електронні носії. Очікувані результати: Підвищення педагогічної майстерності творчості педагогів. Використання набутого досвіду більшістю педагогів школи. Вдосконалення змісту, форм і методів внутрішньошкільної методичної роботи. Підвищення рівня навчальних досягнень, вихованості, розвитку учнів. Покращення мікроклімату в колективі. Перспективний план роботи над науково-методичною проблемою Лучанківської ЗОШ І-ІІІ ступенів на 2010-2015 р.р.
МЕТА: Забезпечити умови для переходу до нового підходу до організації НВП - особистісно орієнтованого з метою підвищення результативності навчальної діяльності, комунікативних компетентностей, навичок самоосвіти і саморозвитку, продуктивної творчої практики.
«Наша мета полягає не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а, навпаки, в тому, щоб допомогти їм скоріше обходитися без нас» (К.О.Конраді)
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ
І ЕТАП Діагностичний (травень – серпень 2010р.) II ЕТАП Теоретичне обґрунтування, підготовка до впровадження проблеми (вересень 2010 р. - липень 2011 р.) III ЕТАП Практичне дослідження проблеми, творчий етап (серпень 2011 р. - травень 2014 р.)
IV ЕТАП Підбиття підсумків роботи над проблемною темою (червень 2014 р. - травень 2015 р.)
|