Лучанківська ЗОШНеділя, 19.05.2024, 10:38

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Історія школи [1]
Методична робота [7]
Династії вчителів [1]
Робота з батьками [5]
Учнівське самоврядування [1]
Сторінка російської мови та світової літератури. [1]
На допомогу вчителям світової літератури та російської мови. Досвід роботи Невмержицької А.В. - вчительки російської мови та світової літератури.
Шкільна пора [0]
Загальношкільна газета
Учнівська творчість [2]
Для учнів [0]
На допомогу класному керівнику [1]
Поради, рекомендації

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 67

Форма входу

Головна » Файли » Методична робота

Пам`ятка молодому вчителеві
16.09.2012, 09:17

·         Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця.

·         Пам'ятай: без знання стану здоров'я дітей неможливе правильне навчання і виховання.

·         Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки.

·         Вступаючи у контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними.

·         Пам 'ятай: навіть малюк у взаєминах з дорослими певною мірою прагне відстоювати свою незалежність. Від спільних колективних дій учителя та учня залежить успіх справи.

·         Намагайся частіше хвалити, заохочувати вихованців.

·         Вивчай індивідуальні можливості й потреби кожного з них, наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці.

·         Карай учня лише тоді, коли без цього не можна обійтися.

·         Частіше всміхайся.

·         Пам'ятай', твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ними тобі приємна, усмішка створює в людей загальний позитивний настрій.

·         Плануючи свої перші уроки, подумай: як учні повинні поводитися на уроці, які звички культурної поведінки для цього слід спеціально виховувати і які з уже наявних треба закріпити.

·         Пам 'ятай'. якщо педагог не виховує в учнів певної системи корисних звичок, то на їхньому місці найчастіше виникають звички шкідливі. З перших уроків виробляй у вихованців певний стереотип поведінки, формуй позитивні навички; які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці, що необхідно зробити для того, щоб завдання вони виконували технічно грамотно, яка спеціальна підготовка для цього потрібна.

·         Пам 'ятай: більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною, цікавою роботою.

·         Особливо важливими є два елементи: чого вони навчаються, виконуючи ті чи інші завдання, та до чого привчаться в процесі цієї діяльності.

·         Важливе завдання вчителя — передбачити ситуації, які виникатимуть на уроці. Пам'ятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.

·         Вчися вислуховувати учнів до кінця навіть тоді, коли, на твою думку, вони помиляються чи в тебе обмаль часу.

·         Пам 'ятай: кожен вихованець має знати, що ти його вислухаєш.

·         Пам'ятай: основне призначення оцінки — правильно визначити результати навчання учнів, їхні навчальні досягнення, динаміку зміни успішності.

·         Без вимог педагога неможлива організація навчальної та суспільно корисної діяльності учнів. Здебільшого протягом 45" хвилин уроку вчитель ставить перед своїми вихованцями близько 100 вимог.

·         Пам'ятай слова А.Макаренка: «Без щирої, відкритої, переконливої, гарячої й рішучої вимоги не можна починати виховання колективу».

·         Вимоги мають бути послідовними. Слід добиватися обов'язкового їх виконання від усього класу, не забуваючи про повагу до особистості учнів.

·         Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.

·         Пам'ятай слова В.Сухомлинського: «Один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб збудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».

·         Однією з важливих умов досягнення педагогічної творчості є вміння глибоко аналізувати весь комплекс як своєї навчально-педагогічної діяльності, так і діяльності своїх колег, оцінювати різноманітні аспекти шкільного життя, здійснювати творчий пошук шляхів подолання труднощів у спілкуванні.

Категорія: Методична робота | Додав: Владимировна
Переглядів: 613 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz