Лучанківська ЗОШНеділя, 19.05.2024, 11:00

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Категорії розділу
Історія школи [1]
Методична робота [7]
Династії вчителів [1]
Робота з батьками [5]
Учнівське самоврядування [1]
Сторінка російської мови та світової літератури. [1]
На допомогу вчителям світової літератури та російської мови. Досвід роботи Невмержицької А.В. - вчительки російської мови та світової літератури.
Шкільна пора [0]
Загальношкільна газета
Учнівська творчість [2]
Для учнів [0]
На допомогу класному керівнику [1]
Поради, рекомендації

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 67

Форма входу

Головна » Файли » Методична робота

Наказ про підсумки методичної роботи за 2010-2011 н.р.
26.02.2012, 02:18
Про підсумки методичної роботи у 2010-2011 навчальному році

Протягом  2010-2011 навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання науково-методичної проблеми:«Особистісно-орієнтований підхід до розвитку, виховання й навчання дітей через упровадження нових освітніх технологій». На початку року була створена науково-методична рада школи на чолі з директором .До складу її ввійшли заступник дирек¬тора з навчально-виховної роботи Невмержицька А.В., голови методичних комісій Гаранська В.М. (МК вчителів предметів гуманітарного циклу), Можарівській І.М. (МК вчителів предметів природничо-математичного циклу), Невмержицька Н.І. (МК вчителів початкових класів), Оглобенко Г.М. (МК класних керівників та вихователів), педагог-організатор Невмержицька К.І. та бібліотекар Боровська С.М. Протягом навчального року відбулися засідання науково-методичної ради школи за темами: аналіз роботи шкільного колективу за минулий навчальний рік; завдання та за¬твердження робочого навчального плану (варіативної частини) на новий навчальний рік; розвиток творчої ініціативи вчителів; удос¬коналення та пошук активних і цікавих форм ведення уроку; вико-ристання технічних засобів навчання; унаочнення в навчально¬ виховному процесі; здійснення індивідуального та диференційо¬ваного підходу до учнів під час процесу навчання та виховання; стан самоосвіти педагогічних працівників як складової частини системи внутрішньошкільної методичної роботи. 
З метою вирішення науково-методичної проблеми протягом року були проведені засідання психолого-педагогічного семінару, на яких вивчалися теоретичні та практичні аспекти формування та розвитку в учнів творчих здібностей.. Були розроблені методичні рекомендації щодо формування та розвитку в учнів творчих здібностей, якими учителі постійно керувалися у навчально-виховній роботі. Активізувалося впровадження в роботу інформаційних технологій. З метою обміну досвідом з даного питання учителями були проведені відкриті уроки: Невмержицькою Н.П. урок української літератури у 7 класі, Гаранською В.М. урок німецької мови у 5 класі, Невмержицькою А.В. урок світової літератури у 10 класі,  Лозко Н.А. урок Я і Україна в 4 класі. Питання реалізації науково-методичної проблеми обговорювалося на засіданнях педагогічної ради, методичних комісій. Протягом навчального року вчителями зверталася увага на створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді. Аналізувалося питання впровадження програм роботи з обдарованою молоддю, при цьому зверталася увагу на те, що завдання розпізнати в дитині талановиту особистість є на сьогодні одним із основних. 
Класними керівниками було проведено діагностування розвитку творчих здібностей школярів. Результати психодіагностики обговорювалися на засіданнях методичної ради. Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно-зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів. 
        Протягом 2010-2011 н. р. було організовано роботу 4 методичних комісій вчителів, затверджено плани роботи, методичні проблеми, над якими працювали ШМК, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних комісій була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Діяльність  ШМК було сплановано на основі Річного плану роботи школи та Перспективної програми розвитку школи. Кожна з ШМК  провела по 5 засідань, робота яких будувалася за окремими планами. На  запланованих  засіданнях  методичних комісій обговорювалися як організаційні питання (рекомендації МОНУ щодо викладання і вивчення навчальних предметів у 2010-2011  н. р., зміни  у навчальних програмах, підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Упродовж навчального року всіма ШМК  було проведено предметні тижні, матеріали яких зберігаються в окремих теках. Протягом року проводилися методичні оперативки з метою ознайомлення з нормативними документами, державними стандартами викладання окремих предметів, передовим педагогічним досвідом, новинками методичної літератури, періодичних видань з предметів тощо. З метою загальної теоретичної підготовки педагогічного колективу до впровадження в практику  методичної теми впродовж року були проведені круглі столи ШМК   з питань обґрунтування вибору проблеми, визначення її місця у системі важливих ідей і закономірностей методики викладання предметів. 
На засіданні методичної ради школи 30.05.2011 р. керівники ШМК звітували про роботу протягом року. Хочеться відмітити плідну роботу МК вчителів предметів гуманітарного циклу та вчителів початкових класів. Засідання названих комісій проходили цікаво, з застосуванням новітніх технологій. Робота ж МК вчителів предметів природничо-математичного циклу та МК класних керівників та вихователів проходила дещо формально.  В цілому роботу ШМК протягом поточного начального року  можна  визнати задовільною.
                  Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету, який  забезпечував науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі методичного кабінету проходили стажування молоді спеціалісти, було організовано роботу шкільної атестаційної комісії, методичної ради школи, організована самоосвітня робота вчителів, індивідуальні консультації з педагогами.
     У  кабінеті зібрані матеріали творчих знахідок  ШМК, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, матеріали для роботи над проблемою школи. 
      Роботу шкільного методичного кабінету було організовано за кількома напрямками: 

-   забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики. (з цією метою створено картотеку науково-методичної літератури, наявної в шкільному методичному кабінеті, банк даних про вітчизняні та зарубіжні особистісно-орієнтовані педагогічні технології);

- стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;

-   накопичення та зберігання власних наробок вчителів школи, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу; 

-   створення сприятливих побутових умов для самоосвіти вчителів у межах школи, створення умов для якісного проведення засідань ШМК та методичної ради школи; 

- забезпечення вчителів навчальними програмами.
Один із напрямків роботи методичного кабінету - створення картотеки, узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи. Протягом року у методичному кабінеті школи систематизовано наробки з досвіду роботи вчителів школи.
Триває поповнення методичного кабінету сучасною педагогічною літературою та методичними матеріалами про роботу вчителів школи.  
Атестації педагогічних працівників минулого навчального року підлягало 6 вчителів. Адміністрація закладу детально вивчила систему роботи вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році. Звіти вчителів про роботу над дидактичною проблемою заслуховувались на засіданнях педагогічних рад. Відповідно до річного плану роботи школи видано накази по школі про стан викладання та рівень знань учнів з предметів, які викладають дані вчителі. Рішенням шкільної атестаційної комісії підтверджено першу кваліфікаційну категорію вчителю фізкультури Невмержицькому М.М., а також кваліфікаційну категорію спеціаліст учителю початкових класів Лозко Н.А. Рішенням районної атестаційної комісії відділу освіти підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та звання «вчитель-методист» учителю Гаранській В.М., встановлено вищу кваліфікаційну категорію вчителю української мови і літератури та історії Невмержицькій Н.П. У зв’язку з перебуванням у відрядженні на курсах під час засідання атестаційної комісії вчителя математики Невмержицького М.І. та вчителя географії Невмержицького А.М. атестація перенесена на наступний навчальний рік. 
На районній виставці «Інноваційні педагогічні технології» була представлена робота «Використання інтерактивних технологій на уроках історії» вчительки історії Невмержицької Надії Петрівни. Дана робота була нагороджена Дипломом ІІІ ступеня.
Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях. Крім того, вчитель початкових класів Невмержицька Н.І. є членом постійно-діючого семінару вчителів передового педагогічного досвіду.
Особлива увага протягом поточного навчального року зверталася на роботу з молодими спеціалістами. Для цього була організована Школа молодого вчителя – керівник заступник директора з НВР Невмержицька А.В. – вчитель вищої категорії. За вчителями-початківцями були закріплені наставники: за вчителем іноземної мови Невмержицькою О.В. - вчитель Гаранська В.М., вчитель-методист, за вчителем хімії Невмержицькою О.В. -  вчитель Можарівський І.М., спеціаліст І категорії, за вчителем української  мови та літератури Можарівською Ю.М. – вчитель Невмержицька Н.П., спеціаліст І категорії. У ході стажування було організовано взаємовідвідування уроків молодих спеціалістів, наставників та кращих учителів школи, ознайомлено з матеріально-технічною базою школи, проведено ряд консультацій з питань:
— планування роботи вчителя, ведення шкільної документації;
— облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів;
— методика проведення предметних олімпіад;
— методика проведення батьківських зборів;
— підготовка учнів до ДПА.
Повністю реалізований план курсової перепідготовки. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію 6 вчителів школи (Невмержицький М.І. – вчитель математики, Невмержицький А.М. – вчитель географії, Гаранська В.М. – вчитель німецької мови, Оглобенко Г.М., Лозко Н.А., Левківська Н.В. – вчителі початкових класів). 
Як наслідок такої роботи, зросла, порівняно з минулим навчальним роком, результативність участі школярів у районних предметних олімпіадах та конкурсах, хоча кількість олімпіад, у яких учні школи прийняли участь, та кількість учасників зменшилася. Поряд з цим, знизилася результативність та зменшилась мережа районних конкурсів та спортивних змагань, в яких учні нашої школи прийняли участь.
Показники  навчальної діяльності закладу:
Навчальні досягнення початкового рівня мають 4 учні, у процентному відношенні — 6,6 %, середнього рівня – 34 учні, у процентному відношенні — 57,8 %, достатнього рівня – 20 учнів, у процентному відношенні — 34%, високого рівня – 2 учні, у процентному відношенні — 3,4 %. 
 Поряд з цим, план заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом 2010-2011 навчального року був виконаний не повністю. Зокрема, не всі заплановані відкриті уроки та виховні заходи були проведені. 
Виходячи з цього,
НАКАЗУЮ:
1. У 2010-2011 навчальному році педагогічному колективу школи продовжити роботу над науково-методичною проблемою: «Особистісно-орієнтований підхід до розвитку, виховання й навчання дітей через упровадження нових освітніх технологій».  

2. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Невмержицькій А.В.:

     2.1.Протягом наступного навчального року створити необхідні умови для діяльності методичних підрозділів, координації їх роботи, сприяти активізації роботи ШМК над науково-методичною проблемою.

     2.2. Організувати ефективну діяльність шкільних методичних комісій вчителів предметів природничо-математичного циклу та класних керівників, спланувати його роботу до 10 вересня 2011року.

     2.3. На основі діагностичних карток вчителів та класних керівників, аналізу результатів навчально-виховної роботи за минулий рік подати директору школи пропозиції до річного плану роботи школи на 2011-2012 навчальний рік.

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника з НВР Невмержицьку А.В.





Директор школи:                               Н.П.Невмержицька

Категорія: Методична робота | Додав: Владимировна
Переглядів: 4173 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Друзі сайту


Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz